-->
כתיבת קורות חיים לעולם לא הייתה כזאת קלה!
לקורות החיים שלכם יש מטרה מרכזית אחת – לעבור את הסלקציה הראשונית של מגייסי כוח אדם. המסמך היחיד הזה הוא שייקבע את הרושם הראשוני שתיצרו, ואם תכתבו אותו נכון ייתכן שתתקדמו לשלב הראיון. אז מהם הדברים החשובים שאתם צריכים לדעת על כתיבת קורות חיים? הנה כמה דגשים.
בתהליך חיפוש העבודה אנחנו משקיעים מחשבה רבה בשלב הריאיון. אנחנו מתלבטים מה לספר על הניסיון התעסוקתי שלנו וכמובן חוששים משאלות מכשילות ואישיות מדי. אך על מנת שנגיע לאותו הריאיון הנכסף, עלינו קודם כל לשים לב לקורות החיים שלנו. קורות החיים שלנו הם כרטיס הביקור הראשוני שלנו, והם אלו העשויים לקבוע אם אכן נעבור לשלב הבא בתהליך הגיוס.
לכאורה אין דבר פשוט יותר מכתיבת קורות חיים. כל שעלינו לעשות הוא לציין את הניסיון וההשכלה שלנו ולחכות שהמגייסים יצרו איתנו קשר. אך בפועל, לא רק התוכן חשוב, אלא גם הצורה ואופן הכתיבה.
השקעת מחשבה בהתאמת קורות החיים שלכם למשרה המסוימת בה אתם מעוניינים, יכולה להתברר כמשתלמת למדי. חשוב להבין, כי כפי שאתם שולחים קורות חיים לתפקיד מסוים, סביר להניח כי עשרות ואף מאות אחרים נוקטים באותה הפעולה.
רבים שואלים: מה האורך האידאלי לקורות חיים? אנו כאן על מנת לספק לכם תשובה ברורה ומנומקת שתאפשר לכם להבין מהו המידע החשוב ועל מה רצוי לוותר
על מנת שקורות החיים שלכם יגדילו את סיכוייכם לקבלת המשרה המבוקשת, אנו מציגים בפניכם כמה טיפים וכללים מועילים לכתיבת קורות חיים לעבודה משרדית.