-->
כתיבת קורות חיים לעולם לא הייתה כזאת קלה!
לכאורה אין דבר פשוט יותר מכתיבת קורות חיים. כל שעלינו לעשות הוא לציין את הניסיון וההשכלה שלנו ולחכות שהמגייסים יצרו איתנו קשר. אך בפועל, לא רק התוכן חשוב, אלא גם הצורה ואופן הכתיבה.
השקעת מחשבה בהתאמת קורות החיים שלכם למשרה המסוימת בה אתם מעוניינים, יכולה להתברר כמשתלמת למדי. חשוב להבין, כי כפי שאתם שולחים קורות חיים לתפקיד מסוים, סביר להניח כי עשרות ואף מאות אחרים נוקטים באותה הפעולה.
רבים שואלים: מה האורך האידאלי לקורות חיים? אנו כאן על מנת לספק לכם תשובה ברורה ומנומקת שתאפשר לכם להבין מהו המידע החשוב ועל מה רצוי לוותר
על מנת שקורות החיים שלכם יגדילו את סיכוייכם לקבלת המשרה המבוקשת, אנו מציגים בפניכם כמה טיפים וכללים מועילים לכתיבת קורות חיים לעבודה משרדית.
כתיבה נכונה של קורות חיים עשויה לשפר את סיכויינו להתקבל למשרה המבוקשת. ישנם כללים ברורים לגבי אופן הבנייה והכתיבה של מסמך קורות החיים שחשוב לעמוד בהם. לצד כללי הכתיבה, עולה השאלה לגבי חשיבות עיצוב קורות חיים ומידת השפעתו. ובכן, בהחלט חשוב התוכן הכתוב אך גם אופן ההגשה.
אחד השינויים המשמעותיים ביותר שהאיצה הקורונה הוא כל סוגיית המעבר לדיגיטל. גם עולם ההשמה שבשנים האחרונות החל לעבור בהדרגה לאונליין, קיבל השנה את החותמת הסופית – כשחלק גדול מהעובדים, עובדים ישירות מהבית וגם תהליך ההשמה נעשה אונליין בעיקר באמצעות פלטפורמות כמו לינקדאין.