קורות חיים לעבודה משרדית

על מנת שקורות החיים שלכם יגדילו את סיכוייכם לקבלת המשרה המבוקשת, אנו מציגים בפניכם כמה טיפים וכללים מועילים לכתיבת קורות חיים לעבודה משרדית.


הגשת קורות חיים למשרות אדמיניסטרציה מחייבת עמידה בכמה כללים במטרה שהמסמך יפיק עבורכם את האפקט המקסימלי. עבודה משרדית מחייבת סדר וארגון וכן כרוכה במיון וכתיבה של פרטים שונים. כך גם מסמך קורות החיים, עליו להיות מנוסח בקפידה, מדויק לפרטיו השונים ומאורגן מבחינה וויזואלית ומבחינת סדר כרונולוגי. על מנת שקורות החיים שלכם יגדילו את סיכוייכם לקבלת המשרה המבוקשת, אנו מציגים בפניכם כמה טיפים וכללים מועילים לכתיבת קורות חיים לעבודה משרדית.

סדר, ארגון וניסוח מדויק וקפדני

ראשית, על המסמך לכלול את הפרטים האישיים ופרטי ההתקשרות שלכם: שם מלא, מספר טלפון, מקום מגורים, כתובת דואר אלקטרוני, גיל (לא חובה) וכן מומלץ לציין האם בבעלותכם רישיון נהיגה, פרט המעיד על ניידות וזמינות. בהמשך, ציינו את ההשכלה שרכשתם לאורך השנים בדגש על נושאים רלוונטיים לעבודה משרדית. ציינו את מקומות ההשכלה ותפקידים שמילאתם. בפיסקת הניסיון התעסוקתי, ציינו מקומות עבודה קודמים ופרטו אילו כלים וכישורים רכשתם המתאימים ורלוונטיים לתפקיד המיועד. מומלץ להדגיש תפקידי ניהול וכן שבחים, הישגים ותעודות הצטיינות במידה וקיימים. לצד פירוט מקומות העבודה, הוסיפו תחומי אחריות ותכונות דוגמת: יכולת ניהול צוות, עמידה ביעדי החברה, מתן מענה יעיל ומהיר, יכולת עמידה בלחצים, ניהול שיחות אישיות, מתן משוב ועוד. פירוט מסוג זה מעיד על יכולת ואחריות מקצועית שתוסיף לכם נקודות זכות בתהליך המיון והגיוס.

מה להדגיש ועל מה לוותר? טיפים לכתיבה נכונה

במידה ועבדתם בתפקידים אדמיניסטרטיביים, תנו להם משקל רב והדגישו אותם. עבודה משרדית מתבצעת לרוב בסביבה ממוחשבת ולכן חשוב לציין שליטה ביישומי ותוכנות מחשב משרדיות כגון תוכנות אופיס. ציינו שירות צבאי והבליטו תפקידים אדמיניסטרטיביים במידה ומילאתם כאלה וכן הכשרות רלוונטיות העשויות לסייע לכם במילוי התפקיד. עבודה משרדית מחייבת יחסי אנוש טובים וזאת לצד כישורים מקצועיים. ציינו פעולות המעידות על היותכם בעלי יכולת ניהול קשרים ויחסים אישיים טובה ותנו דוגמאות במידה וניתן. ניתן להוסיף פיסקה תמציתית המרכזת את היתרונות היחסיים שלכם בהשוואה למועמדים אחרים ומדגישה כישורים רלוונטיים. מומלץ לבחור בכתיבה בגוף שלישי המעידה על רשמיות ומקצועיות וחשוב לשמור על אמינות ודיוק בפרטים. הימנעו משימוש בסלנג וקיצורי מילים, שכן עליכם להיות ברורים ונהירים. במידה ויש ברשותכם המלצות, ציינו זאת בסוף המסמך: "המלצות יינתנו על פי דרישה".

השקעת זמן ומחשבה למיצוי המקסימום מקורות החיים שלכם

כעת יש בידכם את הכלים המועילים לכתיבה נכונה של קורות חיים תבנית לעבודה משרדית. קורות חיים המנוסחים היטב ללא כישורים מקצועיים מתאימים, לא ישיגו את המטרה, אך כישורים מתאימים וקורות חיים הכתובים ברשלנות, גם הם לא יביאו אתכם להשגת היעד. השקיעו זמן ומחשבה בכתיבה נכונה ובהירה של קורות החיים שלכם והיעזרו בטיפים שהצגנו לפניכם. שיהיה בהצלחה במשרה החדשה שלכם!